Online Diary ◕‿◕ najeeha ramli ◕‿◕: Si jantung Hati . .

December 26, 2011

Si jantung Hati . .

assalamualaiku, sume .. wahhh ! blog jieha dah berwajah baru .. awesome right !
sume nie hasil kerja kak ara . . thankz a lot kak. .jieha anggap nie present tok jieha dari akk. .Ilysm !
tema still pink .. dah jadi favourite lak..
btw .. lame dah x hupdate blog. .entah lah bnyak bnde jieha pk.. mcm2..
bile dok termenong jerk msty de bnde di pk.. ahahakk
jieha nak story about someone nie. . si jantung hati ? entah lah no komen untuk soalan tu. .

siape dye biar lah rahsia dulu. . sampai mase nye jieha msty inform punye lah. . haha
org tua2 ckp yg baek2 tu jgn di lambat-lambat kan x elok. .poyo jelah jieha nie.. haha
oke2 sebelom tu jieha nak mintak maap atas penggunaan "aku" at sape yang laki tua dari jieha..
jom start bace ape jieha merepek :
oke that's boy baek beno ngan aku. . kita kenal di mukabuku. . acctually kiteorang knal dah lame. . rasenye dri tahun lepas.. start at kem.. just jarang bertegor jerk. .
nak tau x nape jieha suka at dye ?
perkare yang paling besr about dye nieyh kan. . dye nie carring beno pasal jieha.. atototo
so sweet dear. .
-jieha suke at dye coz suare dye cm budak2 .. haha
jieha tak penah bosan lau bergayut dgn dye.. sbb dye nie jenis yang bnyak ckap. .
cdye ingat sume tarihk penting pasal jieha .. pasal "kami" . .rase indah sgt kan bile ade yang tau nak hargai kite..
yang paling sweet uh . . dye jadi pendorong smangat jieha tok blaja rajin2. .
jieha ingat ag dye ckp " awak. . lau awk nak jadi konselor kene la blaja rajin2. . anty dapat keje bgs awk jgak yang senang. . family awak yang senang. .tapi satu jerk.. tlg jgn lupe saye . .saye syg awk sgt. ."
siyes jieha terharu bile dye ckp cmtu. .
memang la ramai yang cakap bercinta zaman remaja nie bnyak yang "cinta monyet".. tapi not at all keyh. .
harap-harap lah tak kan.. haha
rase nye nak je jieha penuh kan tulis entry pasal dye.. tapi jieha respect dye..
sampai mase jieha gtau korang ye..sape lah si jantung hati yang terpilih tu kn..
-dear (Capital ?) saye hargai awak sbb awak tau hargai saya. .saya sayang awak sbb awak sayang saya.. saya care about awak sbb awk carring at saya. .event awak simple person .. saya x kesah sbb tu la yang saya suke. . biarlah awak simple asal kan awk hati awk x simple right?
event awak bukan yang first hope awk yang last tok saya. .
kite dah pasang janji kite kan . . hehe
sweet sgt dear. . but saya paling tak suke awk cakap " if awak mati dulu ape akan jadi at saya ? sape nak tgok2 kan saya .. if awak pergi anty awak x nak saya nangis dpan kubor awk ". .
saya tak suke dgr !. .saya x nak sume tu jadi. . hope ape yang kite rancang kan mnjadi. . biarlah Yang Esa tentukan . .
erm. . that's all entry tok kali nie. . thankz coz korang sudi bace coretan dari jieha ..
# NOTA KAKI : thankz to kak ara. . love it kak. . thankz sbb bnyak ajar jieha pasl dunia blogger nie.. jieha akan wt stu entry about akk soon. .
dear (capital ?)ilys dear. .
remember ! u can take ny heart but don't break'it. . saya mintak maap sbb bnyak lawan cakap awak.. degil keras kepale.. tak pasal2 awk kene follow ngan pragai saya kan. . so sweet dear .. #
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 oo blogger's respon at jieha:

ยช
Copyright © . All Right Reserved by Najeeha Ramli