Online Diary ◕‿◕ najeeha ramli ◕‿◕: andai kau tahu..

August 1, 2011

andai kau tahu..


beribu kali aku tersenyum,beribu kali aku gembira tapi terpahat jua duka..entah bagaimana aku nak padam kan..
aku tahu sejak pertama kali aku melihat mu aku tahu aku telah jatuh hati padamu..setiap saat dan waktu wajahmu hadir dalam setiap mimpi ku..ternyata kau telah mencuri hati ku...
andai aku tahu betapa kecewa nya bila mengenangkan apa yang terjadi di antara kita..walau ke mana pon aku pergi engkau tetap hadir di hati ini...kenangan itu tak kan pernah hilang walau sejauh mana pon kau pergi meninggal kan aku...aku tetap menanti....andai kau tahu betapa rindu nya aku pada mu....
telah aku cuba melupa kan mu tapi tidak terdaya kerana kenangan itu begitu dekat di hati ku..jauh di sudut hati ku amat menyanyagi mu...
tahu kah engkau coretan ini barangkali..dapat mencerita kan betapa rindunya aku kau...
meski kau telah pergi meninggal kan ku...

yang tulus..
najeeha ramli..

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 oo blogger's respon at jieha:

ยช
Copyright © . All Right Reserved by Najeeha Ramli