Online Diary ◕‿◕ najeeha ramli ◕‿◕: senyum..>3

August 12, 2011

senyum..>3


assalamualaikum readers..<3
aku tak tau la jalur lebar ni pelik skit bukan ape kejap speed laju kejap speed lembab cam siput...erm..dugaan..
but the way hari ni aq nak share something ngan geng-geng blogger aku yang tersayang..hehehhe
ade orang kate aku dah bahagia tapi betul ke..ye la mybe dorang selalu nampak aku tersenyum,ketawa kot tu yang dorang ingat aku bahagia..tak di nafi kan aku memang bahagia tapi tak semesti nya tak ade duka kan...sesetengah orang akan sorokkn dye pnye sedih dengan happy-happy pade hal dye ngah sedih..
diam tak diam sekarang dah masuk 12 ramadhan dah..rase cam kejap je berlalu...raye nie tak tau la nah raye kat ne..sama ade rumah mak ataade u abah...isshh...tension..


Andai 1 hari nanti
nafasku akan terhenti
andai 1 hari nanti
aku akan mati
andai mencintaimu adalah 1 kesalahan bagiku
maafkanlah aku
jangan pernah engkau mendendami aku
telahku cuba melupakanmu
tapi ku tak mampu
telahku cuba membencimu
tapi ku tak bisa
telahku cuba mematikanmu
tapi ku terdaya
andai telah sampai waktu tuk aku menutup mata
izinkanlah aku pergi
tanpa dosaku padamu
tapi ingatlah kataku ini
cintaku hanyalah buat dirimu
biar engkau bukan lagi milikku
akanku nanti dirimu
di dalam syurga yang nan abadi..
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 oo blogger's respon at jieha:

ยช
Copyright © . All Right Reserved by Najeeha Ramli