Online Diary ◕‿◕ najeeha ramli ◕‿◕: andai dapat ku undur kembali..

August 3, 2011

andai dapat ku undur kembali..


assalamualaikum to all readers...pape pon aku nak mintak maaf at geng-geng blog yang tersayang...sebab baru hari ni aku sedar sepanjang aku post at blog ni ade kesalahan ejaan yang aku buat....sorry sangat-sangat...aku betul-betul tak perasan..mesti korang semua gelak kan aku kan..hahahah...
x pe aku tak kesah coz tu memang salah aku sendiri...:)
ape pon hari ni aku dah hilang satu beban..sebab aku berjaya lepas kan diri daripada someone...
aku bukan ape..lau nak di fikir-fikir kan balik better aku wat cam tu..daripada aku sakit kemudian hari better aku sakit sekarang..aku banyak bersabar dengan perangai dye..but dye tak nampak and tak kn pernah nampak...kalau lah betul ape yang dye cakap at aku tu tapi kenape dye wat aku cam nie...tak kn la dye tu tak ade otak nak fikir..dye bukan dak kecik lagi...name pon dah menengah atas....aku sendiri pon tak tahu nak menyesal or tak dengan ape yang buat and dengan ape yang aku lalui selame nie..yang aku sedih sangat tu kanpe dye typu aku idop-idop!!!! .adkah aku harus menyesal atau tak????
ya Allah tabah kan lah hati hamba mu ini...dah lah aku rase aku ak kan ingat and tak nak ingat lagi ape yang berlaku antare aku dengan dye...this is my life and must be go on!!!
aku tak boleh sedih-sedih...nasi dah jadi bubur..
tapi andai kate aku boleh undur balik mase aku nak sangat undur mase aku tak knal dye...aku nak balik ke mase aku darjah 6..><
aku rindu saat-saat tu..tapi sayang nye semua tu dah tak akan kembali lagi...


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

1 oo blogger's respon at jieha:

MIMIE AIZA said...

experience is the best teacher :)

ยช
Copyright © . All Right Reserved by Najeeha Ramli