Online Diary ◕‿◕ najeeha ramli ◕‿◕: 1 ramadhan...ish geram nya lah..

August 2, 2011

1 ramadhan...ish geram nya lah..


assalamualailum to all readers yang tersayang...
semalam hari pertama puasa bagi semua umat islam at dunia ni..and semalam pun hari pertama saya maniaga at bazaar ramadhan seksyen 7,shah alam...mula-mula tu memang la penat sebab tak biasa tapi berkat kesabaran saya and pertolongan kak anis akhir nya boleh juga saya buat..hahaha
but the way....ada satu perkara yang terjadi after saya balik dari rumah kak anis...hurm...sabar jela....perang besar antara saya dan mak...ish...ape pon tak boleh la....yang pelik tu ada je cite yang dia nak bagi tahu at my daddy..and my daddy ape lagi..mngamuk la...ish geram nye la....
yang saya pelik tu perlu ke mak bagi tau at abah??..><

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 oo blogger's respon at jieha:

ยช
Copyright © . All Right Reserved by Najeeha Ramli