Online Diary ◕‿◕ najeeha ramli ◕‿◕: paling best ke??

July 13, 2011

paling best ke??


hyep all..asal kebelakanggan ni ada saja benda yang aneh terjadi dekat aku..malam semalam aku keluar dengan kawan aku lepas tu kan time kite orang nak balek ade something wrong yang jadi..ade anak kelawar laggar kte org..mula-mula aku ingat kan burung rupe nye anak klwar..kcian anak klawar tu..kaki nye patah sebelah..
ble da sampai rumah aq cite kat mak aku pastu mak aku cakap lau klawar tu bahaya..abamg aku pon ckap cam tu..aatara klawar dengan pelesit..aku yang dengar pon da cuak...yelah tkt la lau ade pape yg "akan" jadi ke..
tapi aku mntak-mntak la x de pape yang akan jadi...amin...
erm kte ttop cite pasal kelawar tu skunk aku aku ngah pening pasal exam bulan 7 nie..exam tu mnggu dpan je..aku lak study maen-maen...ish-ish camane la nk lulus exam..lagi-lagi matematik satu ape pon x masok dalam kepale otak...adoiyai!! pressure betul aq..
erm ape pon boleh as a long aku study..tol x??
tapi kan kadang-kadang lau terlebih study leh jadi gilew..eh x lah gile but bleh di kate kan cam x btol la..macam sorang kawan aku nie..terlebih study sampai naik demam budak tu..aku pon pelik la..ade gak yang aku tengok tu waktu cikgu menggajar at kelas punya la khusyuk and bile time exam punya la connfident jawab soalan but bile result da keluar erm...hampeh je..gagal gak lau x gagal pon just cukup-cukup makan je mark deorang..ape yang diajar laen yang di jawab..aku heran betul..
laen orang laen cara kan..hahaha ape la..

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 oo blogger's respon at jieha:

ยช
Copyright © . All Right Reserved by Najeeha Ramli