Online Diary ◕‿◕ najeeha ramli ◕‿◕: diari v.s blog??..same je kowt..

July 17, 2011

diari v.s blog??..same je kowt..


asslamualaikum and salm satu malaysia to all blogger..
sejak kebelakangan saya agak binggung lah..what should i do??..i'm just ignore it..this is a life!! must be go on..but my life will suck without him..:(
ya tuhan tabah kan lah hati hamba mu ini...tunjuk kan lah jalan kebenaran...
kadang-kadang dalam hidup ini kite msti rasa kecewa..rasa sedih..and macam-macam lagi..kite sebagai manusia hanya mampu berdoa and bersabar..biar tuhan yang tentu kan..pasrah...
ape la saya merepek nie..itu lah kepala otak dah sampai tak betul sebab banyak sangat benda nak fikir..tak tau nk realease tension nie camane lagi....
mungkin sebab saya ni baik sangat sampai orang lain pon boleh pijak kepala saya...tapi salah ke lau nak wat baik...rase nye tak salah kan...mungkin baik saya tak kene tempat nya kot..tapi tak ape lah name pon lumrah hidup..saya tak kesah lah kepada sesiapa yang menipu or bohong kepada saya...saya percaya ada pembalasan nya juga satu hari nanti...just bersabar jelah..
ish...saya dah rasa blog saya nie macam diari saya sendiri...maklumlah dah besar kan...diari pon dah ta ada..so blog sebagai ganti lah...hahahha
apa pon kapada yang sudi baca and follow thankz a lot saya ucap kan...
heheh..oke lah sampai sini je kot tok kali ni...assalamualaikum..



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 oo blogger's respon at jieha:

ยช
Copyright © . All Right Reserved by Najeeha Ramli