Online Diary ◕‿◕ najeeha ramli ◕‿◕: akhirnya..adakah ini yang terbaik??

July 25, 2011

akhirnya..adakah ini yang terbaik??


assalamualaikum all..rasa nya dah lama aku tak post pasal aku..kali ini aku nak shere dengan geng-geng blogger aku..hope u guys enjoy bila baca..
aku tak sangka dengan pertemuan di kem at ulu langat tu kami boleh jadi pasangan *****..aku betul-betul tak sangka..pada mula nya aku hanya berkwan aje tapi dia ada minta hubungan yang lebih dari berkwan..aku ragu-ragu untuk terima kerana aku ni dulu (anti lelaki)..
walau ape pon aku cuba bagi pelunag at hati aku tok terima dye..and alhamdulillah pada tanggal 29/5 kami pun *****..aku just harap kan yang terbaik dariNYa...
tapi ternyata aku silap lagi..aku sangka dye berbeza dengan guys-guys yang aku kenal selama nie...aku silap lagi!!
aku sendiri keliru sama ada nak percaya at dye or kawan-kawan aku..
aku bagi dye banyak peluang tapi dye just wat tak tau je..aku sedih..hanya TUHAN je tau batape sedih nya aku saat semua ini berlaku..aku sebdiri tak faham nape dye wat aku cam nie..aku ada wat salah ke?? aku ade singgung prasaan dye ke??
and aku rase dye patut lagi peka dengan perasaan perempuan..tapi xtak..dye ego!!..
dan sekarang 25/7/2011 aku dah decide..aku nekad nak ****** ngan dye!!
and kepada "dye" yang membaca thankz a lot coz wat sye cam nie...hope hidup awak lepas nie lagi bahagia..
i know I can't take one more step towards you
Cause all that's waiting is regret
And don't you know I'm not your ghost anymore
You lost the love I loved the most
I learned to live half alive
And now you want me one more time
And who do you think you are
Running 'round leaving scars
Collecting your jar of hearts
And tearing love apart
You're gonna catch a cold
From the ice inside your soul
So don't come back for me..Who do you think you are!!

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 oo blogger's respon at jieha:

ยช
Copyright © . All Right Reserved by Najeeha Ramli