Online Diary ◕‿◕ najeeha ramli ◕‿◕: Will miss you #372

May 10, 2014

Will miss you #372

Assalamualaikum korang . Selamat hari ibu jugak untuk mak and tak lupa juga untuk semua wanita yang bergelar ibu . bila lama dah tak menaip terasa kekok itu perlu . blog jeeha dah bertukar wajah . lebih simple tak macam dulu . will miss you old templates . tak sangka malam kiteorang celebrate birthday tu jadi hari terakhir dengan kak nabilah sebelum dia kena transfer . haha sedih . aku lah orang paling sedih . lepas nie dah takde sape dah nak jadi senior aku , ajar aku itu ini. tak boleh dah nak share sadlife aku .




dear kak nabilah , if bace entry nieyh jangan nangis tauu . haha terima kasih sangat sebab banyak ajar jeeha sampai lah jeeha boleh naik pangkat . terima kasih jugak sebab sudi anggap jeeha macam adik akak sendiri sebab jeeha takde adik . elok-elok jaga store at sane . hope someday nanty jeeha boleh jadi backup akak . nanty boleh keje sesame ag ngan akak . boleh gosipp . haha dear kak bella . if kite kadang banyak tarik muka . kite tetap rapat macam dulu . sayang akak-akak a lot ! dear my store manager , kak dilaa.. sorry kak dila if staft akak nie degil keras kepala , btw thankz sangat , banyak benda baru jeeha belajar dari akak . hope store klang utama terus succses . naik lagi sale kann . shutttt ! tutup cerita sedih . ingat semua tu atas dasar kerja . now already done untuk level 1/2 . bulan june nanti sambung level 3 . terase excited sangat . tak sangka betul aku boleh settle kan level 1/2 dalam mase satu tahun . hari tu exam aku lulus . dapat terampil area kapar . terasa bangga kejapp . haha lagipun aku kene ready . makin naik makin complicated . kepade kawan-kawan aku . jujur rindu hangout macam dulu . bialah masa yang rawat luka antara kite. doa aku dari jauh untuk korang . bagi aku korang takde silap pape pun at aku. yang dah lepas tu lepas lah . malas nak ungkit . . .okayy done . sampai sini coretan untuk hari nie , jujur aku rindu nak jadi blogger tegar macam dulu . maaf kalay typo sebab itulah masalah yang blogger-blogger akan hadapi apabila menaip . haha xoxo . sincerly : me :)
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 oo blogger's respon at jieha:

ยช
Copyright © . All Right Reserved by Najeeha Ramli