Online Diary ◕‿◕ najeeha ramli ◕‿◕: First Reunion . :)

June 7, 2014

First Reunion . :)

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

assalamualaikum .. selamat malam guys . .selamat malam para haters and sweetStalker tuu . haha
latelly letih sangat .. niat hati balik kerje tadi nak tidur terus tapi before rest aku nak share satu entry at korang pasal reunion semalam (6/06/2014) . Reunion budak-budak kelas time form 5 . rasenye aku pun dah lame sangat dah tak upload pic dorang at blog nieyh . tak macam dulu . . ade je pic dorang yang aku nak upload masuk dalam blog then share entry .. tu semua zaman sekolah . zaman banyak story nak share sane-sini . now masing-masing dah busy . ada yang study , ada yang kerje  . . aku respect admin a.k.a aiman . bersungguh dye plan nak kumpul balik budak-budak kelas . Act tu bukan satu kerje yang senang aku rase . even kiteorang nie semua duduk satu kampung, tapi sebab masing-masing dah ade komitmen masing-masing kann . so kene lah carik time yang betul-betul kene . tapi sedih sebab ade dalam 10 orang yang takboleh nak joint event nie . sokay walaupape pun kite tetap kawan sampai bebila . :)

06/06/2014 tarikh yang dipilih . happening sangat . rase nervous, excited semua ada . kalau nak ikutkan aku sendiri takbo
leh nak joint sebab aku kena backup staft lain . tapi sebab kawan aku pergi gak . semangat tibe-tibe datang bila dapat tau banyak feedback dari budak yang lain . malam tu pergi dalam 5 kereta and bape motor entah . tak sure .. dorang mula berkumpul depan sekolah . tapi aku tak .. terus gerak . haha
tempat yang dorang pilih dekat Polperro seksyen7, shah alam .
yang dapat joint semuanya 27 orang . memang gamat kedai tuu . naseb manager kedai tuu aku kenal so takdelah bape kekok dalam kesane kesini . kesian tengok admin jelah dok arrange itu ini . haha


gambar nie aku suruh hanafi yang amik .. manager kedai tuu .. sape yang duduk depann tu untunglah dapat nampak muka sendiri . kesiann yang duduk hujung-hujung tu jelaa . haha

after makan .. kiteorang pergi dataran bawah . tapi bukan luck kiteorang nak lepak at sane sebab malam tuu dataran bawah tutup . so kiteorang decide pergi setia city mall .
ontheway pergi sane memang berlumba kiteorang atas highway . jalan kosong punye pasal . lampu isyarat pun main langgar je . haha

sampai je sane ,masing-masing tak sabar nak bermonopod . yang aku pelik tuu 5 serangkai tuu rajin pulak bermonopod . entah sejak bile laa bob,tapa,aiman,cheeng dengan iwan suka snap-snap pic . kalau dulu bukan main lagi dok kutuk dak-dak yang suka berselfie. .memang malam tuu balik lewat . dekat pukul 2 pagi baru sampai umah  . haha




malam tu enjoy sangat tapi kalau lah lengkap semua ade mesti lagi enjoy . aku ingat malam tuu boleh jumpa "dorang"  tapi malam tuu dorang tak joint event tuu . berharap sangat dapat berkumpul balik macam dulu . "forgive but don't forget" . aku rindu korang sebenarnya .besarnya lah "ego" antara kite nie kann . hope someday nanti kite boleh jadi macam dulu .. i hope so . :)

first reunion .. hope lepas nie lagi kerap lah kite buat reunion nie kann . even jauh dimata tapi dekat dihati . hope korang tak lupe semua kenangan kite mase dalam kelas , lab , padang .. .korang tak lupe semua kenangan nie . 
okay . kepade yang pergi reunion tuu then terbace entry aku nie .. aku dah upload some pic korang at facebook aku . yang other half korang boleh mintak dekat admin okayy . enjoy ! 
xoxoxo . jeeha :)







Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 oo blogger's respon at jieha:

ª
Copyright © . All Right Reserved by Najeeha Ramli