Online Diary ◕‿◕ najeeha ramli ◕‿◕: Kau Sahabat , Kau Teman , Kau Hacks

January 18, 2013

Kau Sahabat , Kau Teman , Kau Hacks

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم assalamualaikum . hye korang . anyway hari nieyh jieha rase macam nak share something lah dengan korang . that's why jieha menaip hari nie . korang pernah tak suka dekat kawan korang sendiri and kawan korang tu ade felling yang sama at korang tapi dia hanya mendiamkan diri and takde ape-ape respond ? hahakk ! mesti pernah kan ? btw itulah story yang jieha nak share sebab jieha pon pernah ade pengalaman yang same macam korang . sharing is carring right ? dear mydiary online . . before jieha mula menaip satu PERINGATAN kepada kengkawan or yang mengenali jieha dengan lebih rapat . entry ini hanya cerita lama yang jieha nak sharing dengan korang . sumenye hanya tinggal kenangan and tetap tersemat dalam hati jieha okeyh ! sape name guy's tu ? biar lah rahsia . cukup sekadar dikenali sebagai Mr.Hacks . perkenalan kiteorang hampir 3 tahun . alhamdulillah dia kawan yang baik sebab dia carring and selalu ada bile jieha tengah sedih . macamane boleh kenal dengan dia rasenye sume tu hanya satu kebetulan je . tak rancang pon . and jieha sendiri tak sangka boleh jadi rapat cam nieyh . jieha ingat lagi . first time nampak muka dia ape yang ada dalam kepala otak jieha ialah "aku macam penah nampak dye nie tapi kat mane erk " . hahha dia sweet sangat . bak kate kawan jieha . .bile keluar dengan Mr.Hacks nieyh terase macam sweet couple pulak . sedangkan kami bukan couple . . itulah hakikatnya . kami hanya sekadar kawan and tak lebih dari tu . memang antara kiteorang pernah share luahan hati together tapi tu lah . sampai sekarang jieha tak bole nak accept dia kecuali sebagai kawan , .
tapi sape sangka kan . dalam pada happy-happy jieha nieyh pon ade terselit duka tau . cewwwahh . haha bukan ape sejak malam lepas je kiteorang OTP , jieha dengan dye gaduh .sampai lah skunk takde sape antare kiteorang say 'HI' . masing-masing mendiamkan diri sendir . seddeyhh wooaahh ! hari tu dengar khabar dye sakit . hope dye tak pape and moga cepat sembuh . dua hari lepas jieha ade g tempat keja dye . saje jln-jln . lagi pon time tu jiha offday .sumpah ! rindu betol dengan dye . malam tu bile jieha online je facebook jieha tengok dye 'hitback' balik jieha , maybe masa at tempat keja dye perasaan jieha kowt .kalau nak kate dye dah xnak 'kawan' dengan jieha why dye tak tuka pasword fb dye . why dye still bagi at jieha ? . persoalan nye . huh ! hope someday nanti. sumenye berakhir dengan 'happy ending' . haha
psssstttt : dear anak encik musa . walau gaduh macamane pon and bape lame pon kau still contact and tak lupa aku . aku sayang kau weyh . aku taknak hilang kawan macam kau . jujur kadang tu bile time kite gaduh . konon taknak bertegur sape aku selalu tengok profile kau and dalam hati aku berkata "bile kau nak text aku " . haha masing-masing ego kan ? baik kau ataupon aku . kau kate aku "HACKS" kau . bagi aku pon kau "HACKS" aku . aku still ingat lagi ape yang kau cakap at aku waktu kite makan dekat kfc . kau cakap kau terase dengan status "jiwang" aku . kau cakap aku tujukan buat kau . bile aku tak mengaku kau paksa aku sampai mengaku . haha lepastu kau ade cakap " walau gaduh macamane pon kau tetap carik aku . and aku tetap carik kau " . thankz sebab jadi aku punye "shoulder" . :) #NOTA KAKI : When I say "I Love You", it's mean I REALLY Love You. ♥ Bila saya ckp saya suka awak maknanya saya tk pasti memiliki awak. Tp bila saya kata saya sayang awak maknanya saya dah bersedia terima awak . enjoy ! Assalamualaikum .
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 oo blogger's respon at jieha:

ª
Copyright © . All Right Reserved by Najeeha Ramli